سمرقند

که آتشی که نمیرد همیشه در دل ماست

پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۲۴ ق.ظ

تخیل لزوما وارونه حقیقت نیست، بلکه روی دیگر آن است...

خیال می‌پرورانم در ذهنم. روزی را که سرباز نیستم و می‌توانم صبح با خیال راحت بلند شوم و شیر را گرم کنم و با کمی عسل مخلوطش کنم. دوش بگیرم. با دوچرخه به محل کار بروم.

هیچوقت هیچ‌کس نمی‌تونه خیال رو از شما بگیره! این خلاصه همه داستان‌های تاریخ بشریته...

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۳۰
___ سلوچ

نظرات  (۷)

وضعیت چطوره؟

چه خبر از کجاها علی؟

 

پاسخ:
وضعیت خوب نیست مثل همیشه. نه درون من خسته دل نه در این کشور زخمی
خبر زیاد دارم ولی چه فایده بشنویم و تخمه بشکونیم. کلا باید منتظر باشیم مرگمون فرا برسه :))

وای علی آقا ^_^

بسیوووور خوشحال شدم پروفایلتونو توی وب آقاگل دیدم

خوش برگشتین جناب : )

پاسخ:
:))
ممنونم واقعا
آدمایی که با هم فرق دارن اما از دیدن هم خوشحال میشن و میخونن همدیگه رو
بیان واقعا جذابه

نه خوبه

یکم دیگه این قطعی شبکه های اجتماعی ادامه داشته باشه، بیشتر پی به خوبیای بلاگ و بیان میبرین :d

پاسخ:
نه دیگه در این حد😂😂
موقته قطعا همه چی موقتع
۳۰ آبان ۹۸ ، ۱۳:۴۸ خورشید ‌‌‌

می‌شه ما هم بیایم بنشینیم یک‌گوشه، شما بنویسید و ما بخونیم؟

پاسخ:
آره چرا نشه
ولی بهتره نیاین. اذیت میشین. هی میرم هی میام. هرچی می‌نویسم اعصاب خورد کنه. زشته. اینقدر از بدحالی میگم تا شمارو هم دپرس می‌کنم. بهتره نیاین پش

وای سرباز هستین؟

خوشبحالتون

چرا دخترا رو نمیزارن بریم سربازی

انقدددد دوست دارم:)

خوش برگشتین

پاسخ:
خوش به حالمون؟! دقیقا چرا؟
باور کنین خیلی مزخرفه خدمت سربازی
خیلی بیهوده‌س. از پایه داره ویرانم می‌کنه.
ممنونم از خوشامدگوییتون :) امیدوارم با وصل شدن اینترنت نرم از اینجا باز

((:چقد دیگه مونده؟

پاسخ:
ده ماه دیگه :(
۳۰ آبان ۹۸ ، ۲۳:۴۳ خورشید ‌‌‌

تو هیچ‌وقت زشت نمی‌نویسی. اگه هم از بدحالی می‌نویسی، به خاطر اینه که واقعا حسش می‌کنی. اداش رو درنمیاری. و ما احتیاج داریم به گفتن و شنیدن خالصانه از احساساتی که تجربه می‌کنیم. و من متأسفم که بدحالی زبان مشترک همه‌ی ما شده و با این حال باز هم همه در بدحالی خودشون تنهااند.

هرکلمه از شما خوندن غنیمته. :)

پاسخ:
ای بابا شرمنده میکنی منو خورشید
مرسی هستی 😁🍃💚

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی