سمرقند

سلامیه

جمعه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۷، ۰۷:۱۴ ب.ظ
چی میتونم بگم واسه شروع دوباره وبلاگ نویسی؟ بگم که دلم تنگ شده بود واسه اینجا و تایپ کردن در سکوت و تاریکی اتاق و صدای علیرضا قربانی؟ بگم که دلم میخواد مثل همیشه این آخرین وبی باشه که می سازم و دیگه هیچوقت پاکش نکنم؟ بگم دوست دارم از الان که خیلی خیلی جدی دارم به تاسیس کتابفروشی خودم فکر میکنم از روزها و لحظاتم بنویسم؟ راستش دلم برای منی که اینجا می نوشت خیلی تنگ شده بود. سلام به خودم، شما و سمرقند :)
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۰
___ سلوچ

نظرات  (۷)

۱۰ اسفند ۹۷ ، ۱۹:۴۷ פـریـر بانو
عه! سلام آقای کتاب‌فروش سرباز! :))
خوش برگشتی! :)
آدم قند تو دلش آب می‌شه وقتی می‌گی می‌خوای کتاب‌فروشی بزنی. *_*
پاسخ:
سلام عزیز دل
ممنونم
آره دل خودمم. یه درصد فکر می‌کنم اگه نشه خیلی افسرده میشم
قول بده کتاباتو از من بخریاا
:)))
کتابفروشیت رو بزن زودتر دیگه بابا. خسته شدیم.
پاسخ:
والااا
بعد تو جرئت داری یه جا دیگه برو کتاب بخر
۱۰ اسفند ۹۷ ، ۲۱:۵۹ خورشید ‌‌‌‌
سلاااااام
ما نیز به یادِ شما بودیم 
برگشتتون مبارک 🌺

ایشالا ایشالا کتابفروشیتون از اون خاطره انگیزهای حال خوب کن باشه، که آدم وقتی دلش میگیره، هیچی هم نخواد فقط میره که بین قفسه ها نفس تازه کنه...😌

+ آقا من اون آخرین وب کامنت گذاشته بودم ها...
حذف میکنید بی خبر 😐
چه کامنتی هم بود... 
😅
پاسخ:
سلام خورشید جان
امیدوارم امیدوارم
بهم کمک کن حتما اگه ایده ای نظری چیزی داشتی

شرمنده جبران میکنم :))
کتاب‌فروشی بزن بعد بخش فروش اینترنتیش رو هم راه بنداز که همیشه از تو کتاب بخرم :))

پاسخ:
فروش اینترنتی چیه بابا. هرکتابی که چاپ میشه رو دارم و اگه نداشتم احیانا اونو برات سریع سفارش میدم :))
سلام... :)
به حرف آقا گل عمل کنید و بخش فروش اینترنتی هم راه بندازید تا ما هم بتونیم بخریم ازتون :)
پاسخ:
سلام و چشم :)
سلام سرباز :)
امیدوار که این دوره برات خاطره های خوب و بدی  بجا بذاره که هزارو چهارصد و ده برا بچه هات تعریف کنی  :))
پیشنهاد دوستات هم بد نیست هااااا فعلن اینترنتی شروع کن ایشاله بعد خدمت هم معازه رو هم پیدا میکنی :)
حالا که بزرگ شدی و رفتی سربازی لطفن این عادت زشت ات رو هم بزار کنار که هرچی وب باز میکنی یهو انگاری برق میگیرتت و میزنی همه زو پاک میکنی ـ دیگه تکرار نکنی 
بخدا عقلانی نیست اینکاراااااا :)

پاسخ:
علیک سلام

بهار پاتریکیان طوری باید بگم ولکام بک :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی