سمرقند

بی پناه

پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۳۳ ب.ظ

کتاب‌هایی که شخصیت اولشون یه نوجوان باشه اکثرا بران جذابن. امشب کتابفروشی خیلی شلوغ شد. بدم میاد از خودم که هی اینجا هرشب یه کتاب می‌خونم و نمیخرمشون. حس می‌کنم احوالات پسا خوندن کتابام روی برگه‌هاش میشینه و شاید یکی خوشش نیاد. زندگی فقط اونجاش جذابه که مشتری چندشب پیش برگرده شمارتو به یه بهونه بگیره و دعوتت کنه سینما. یا اونجا که بزنی پس گردن یه بچه ظرف غذاش که تا لبه انار دون شده هست رو بگیری و بری یه گوشه بخوری. چقدر دلم واسه اینجا نوشتن تنگ شده بود. پول کافی واسه خریدن دوچرخه خوب ندارم. کاش یه طوری می‌شد نت بود اما اینستاگرام قطع میشد فقط.

پی نوشت: چون کتاب بی پناه رو خیلی دوست دارم

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۳۰
___ سلوچ

نظرات  (۱۱)

۳۰ آبان ۹۸ ، ۲۳:۴۸ خورشید ‌‌‌

من این تابستون نشستم یک تعدادی از رمان نوجوان‌های افق رو خوندم و به جز کتاب‌های مهدی رجبی همه‌شون رو دوست داشتم. ماه بر فراز مانیفست رو خیلی.

 

+ بیاید اگه وصل شد، اینستاگرام نریم دیگه. همین‌جا بمونیم. 

پاسخ:
من همون مهدی رجبی هارو هم دوست دارم
چقدر خوبه این نشر افق. اتفاقا منم دیشب با ناشر کودکان صحبت می‌کردم با تو هم سلیقه بود
+ تا چی پیش بیاد...
۰۱ آذر ۹۸ ، ۰۰:۰۶ פـریـر بانو

من هم از کتاب‌هایی که شخصیت اولشون نوجوان باشه خوشم میاد. یک‌جورهایی احساس نزدیکی و رفاقت می‌کنم باهاشون؛ مثل هولدن کالفیلد تو رمان ناطوردشت، یا کریستوفر رمان ماجرای عجیب سگی در شب و حتی هری‌پاتری که فقط یه‌جلدش رو نصفه و نیمه خوندم و... . 

 

ظرف غذای بچه‌ها رو نباید گرفت آقا! غصه می‌خورن خب. گناه ندارن؟ :))

پاسخ:
آره منم جدای از اینا که گفتی جز هری پاتر که خوشم نمیاد ازش، الان دارم کتاب استفانو بنی رو می‌خونم حتی اونم😍 یا درخت زیبای من😭

ازشون خوشم نمیاد تو دست و پا هستن. تازه نسل بشر رو هم ادامه میدن. ولی نه خودشون که گناهی ندارن
۰۱ آذر ۹۸ ، ۰۳:۳۵ آقاگل ‌‌

فکر کنم من از اون‌هایی بودم که مدت‌ها رمان نوجوان نخونده بود. امسال ولی برگشتم و کلی رمان و داستان نوجوان خوندم و از کردۀ خود دلشادم. 

میگم که اگر بیایم کتابخونه‌ات، بهمون پیتزا میدی؟ :))

پاسخ:
آره هیچوقت واسه خوندن رمان های نوجوان دیر نیست
بله که میدم و این فقط یک حرف نیست چرا که من در گذشته اینو ثابت کردم :))

اون بچهه هم الان میگه زندگی خیلی گند و بده و یه آدم بزرگ زورگو میاد ظرف منو به زور میگیره:/

دوچرخه شده هم قیمت موتور

پاسخ:
بزرگ که میشه از زندگی بدش میاد و تکثیر نسل نمی‌کنه

آره واقعا. موتور که خطرناکه و بدردنخور ولی هنوزم دوچرخه پنج شش تومنی خوب پیدا میشع حتما نباید پونزده تومن داد

چیکار این اینستابیچاره دارید عی بابا):

پاسخ:
خوبه هاا
وقتمو زیاد می‌گیره فقط
۰۱ آذر ۹۸ ، ۱۲:۳۱ آقاگل ‌‌

آره. به یاد همون گذشته :))

.

آقا. من دوچرخه‌ام رو گرفتم دو و ششصد. میان‌ ردۀ رو به بالا بود. همین یک ماه پیش. و ببین به نظرم برای تردد شهری و حتی غیر شهری خیلی خوبه. جواب میده. خیلی هم بهتر از موتوره. مجبوری پا بزنی ولی که خب هم فاله و هم تماشا. :)

پاسخ:
مارک دوچرخه‌ت چیه؟ من به کمتر از مریدا قانع نمیشم :)))

کتاب نوجوان هری پاتر رو میتونی بخونی

۱۲ جلده

فیلم هم داره ۸ قسمته

منکه خیلی دوستش دارم

پاسخ:
من با اون مدل فانتزی ها حال نمی‌کنم :(
بیشتر دوست دارم داستان نوجوانانه رئال باشه
۰۱ آذر ۹۸ ، ۱۵:۱۹ آقاگل ‌‌

شکاری.

بابا مگر می‌خوای چیکار کنی با دوچرخه‌ات؟ قرار نیست برات لباس هم اتو کنه که :))

پاسخ:
😂
نه ولی خوشم میاد آپشن داشته باشه
مثلا کربنی باشه فوق سبک باشه
باتری خور باشه که رکاب بزنم شارژ بشه
دنده رو اتومات عوض کنه
یا ...
ولی من که می‌دونم آخرشم نمی‌خرم :))
۰۱ آذر ۹۸ ، ۱۵:۴۹ آقاگل ‌‌

من دیگه به این آپشنا دقت نکرده بودم موقع خرید :)

 

من یه رمان هستی گرفتم که بخونم هنوز بعد ۱۰ سال گذاشته توی کمد و نخوندمش :| کلا نمیدونم چرا با کتاب نوجوان حال نکردم ، ولی الان یه کتاب گرفتم از کتابخونه اسمش انسان‌هاست، روش نوشته گروه نوجوان، خیلی کتاب جالبیه و باحالیه :)

با این آپشن‌هایی که برای دوچرخه نوشتی به نظرم بهتره بیخیالش بشی و بری تو فکر ماشین خارجی :))

پاسخ:
هر دو کتابی که گفتیو نشنیده بودم تاحالا
مهمه کتابی که انتخاب می‌کنی با سلیقه‌ت جور باشه خب

آره اونو داشتم می‌خریدم دیگه دم آخر از کفم رفت
سال دیگه ایشالا :))

دقیقاً ای کاش نت در دسترس بود؛ اما اپایی مثه اینستا قطع بودن. 

پاسخ:
الان نتم اومده و من زمانی که واسه اینستا میذارم رو میخوام اینجا باشم نه اونجا ولی لامصب خیلی سخته جذابیت داره -_-

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی