سمرقند

خوب بد خشم

جمعه, ۸ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۴۰ ب.ظ
مواقعی که حالم نه خوبه نه بد، به عصبانیتم فکر می کنم. خودم رو اونقدر بالغ می دونم که حس می کنم تونستم بالاتر از خشم خودم بایستم و تصمیم عاقلانه ای بگیرم. برای خودم مثال های زیادی در ذهنم می آورم و در همان ذهن شفافم به آن مسائل واکنش نشان می دهم. (حتما اینجای کار منتظر یک اما هستید و من انتظارات را در حد توان برآورده می کنم) اما، درست در مواقع عصبانیت بدترین تصمیم را که نمی شود گفت اما لااقل بهترین تصمیم را نمی گیرم و آرام که می شوم در همان خیال خام خودم، گذشته را اصلاح می کنم و داستان را با سناریوی دیگری تعریف می کنم و گمان می کنم نقل روایت جز حقیقت، خود بخشی از داستان است و فاجعه بار؟ نمی دانم امیدوارم نباشد

پی نوشت: و این شیطنت جوانی برای برداشتن ماشین پدر و تصادف کردن و زاییدن زیرش را وقتی هنوز گواهینامه نداری، چه کسی نداشته است؟
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۰۸
___ سلوچ

نظرات  (۵)

ازین زاییدنا منم داشتم :))

سلام و درود علی آقای عزیز

 

نوزوت خجسته باد 

پاسخ:
سلام مرسی خیلی :)

ببخشین میپرسم شما؟

 

سلام و درود جناب سروان

 

یک خواننده ی اکثرن خاموش ک خیلی وقته میخونت و شما نمیشناسیش

 

انشااله ک بیشتر بنویسی و شاد و سلامت باشی

 

کجاهایین؟

نیستین

پاسخ:
یه وبلاگ جدید زدم نبات جان
1000jahd
زیر سایه تون عزیز

نیاوردش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی